torstaina, marraskuuta 04, 2010

Minihameiden Manifesti

Kyllä minulla on oikeus
päättää itse
hameen helmani korkeus!
Olin sitten
lihava taikka laiha,
oli hameeni
oma taikka laina
on sitä aivan turha paheksua
jos itse siinä haluan paleltua!
Koska minihame päällä
näytän hemmetin hyvältä
ihan joka säällä.

Kyllä minulla on oikeus
päättää itse
hameen helmani korkeus!
Oli helma mini taikka maksi
ei se tee minua
yhtään pahemmaksi
vaan sinun katseesi
se muuttaa
vähän tyhmemmäksi.

Kyllä minulla on oikeus
päättää itse
hameen helmani korkeus!
Sillä vain hetken aikaa
minä tarvitsen enään
minin taikaa
ja enemmän karttuu vuosia
alan löytämään itsestäni
uusia puolia
eikä minihaameeni
ole enää ainoa
pikku paheeni.

1 kommentti:

sasu kirjoitti...

Hih! Ihan ihanaa!!! Mäkin olen tänä vuonna löytänyt minit uudelleen ja olen jo kuitenkin näinkin "vanha".